onsdag den 25. marts 2015

Smilet er stort - igår var en god dag


I går var en rigtigt god dag, en dag som jeg havde set frem til virkelig længe. For jeg fik nemlig MIT KØREKORT! Hurra!! 
Jeg har for bare et år siden ikke troet jeg nogensinde ville få et kørekort, men nu står jeg med det i hånden og hvor er jeg dog glad. Det har virkelig været en stor kamp for mig at få det, for når du aldrig har forestillet dig at du skulle sidde bare et rat i en bil, så er der altså lige et par ting der skal overvindes inden man tør begive sig ud i trafikken og specielt når jeg skal gør det alene. Men nu gør jeg det og hvor er det bare en fantastisk følelse. 
Jeg er glad for at min kæreste fik mig overbevist om, at nu hvor jeg venter mit først barn ville det være praktisk at få det, for det vil gør min hverdag så meget lettere og hvor har han dog ret. Jeg kan allerede mærke den frihed jeg har fået, dette skyldes nok at jeg til dagligt faktisk har en bil stående til min rådighed her hjemme. 
Nu er jeg en fri fulg, så kan komme hvor hen jeg vil. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar