søndag den 26. januar 2014

Ugen 4 Op&Ned

Op
  • At min samling af vaser er blevet udvidet med hele to stykker denne uge. 
  • En lørdag, som bestod af afslapping til den store guld medajle. Det eneste det blev til var en lille tur ind i byen og kigge. Ellers stod den på en lille eftermiddagslur, gode film og ren kæreste hygge. 
  • At efter i dag er håndbold endelig forbi. Forklaring følger. 
  • At der er mindre end en uge til jeg står til Rasmus Seebach Koncert, som jeg har ventede på siden min fødselsdag. 
  • At onsdag aften blev brugt på at passe to dejlige børn, så der blev både spillede spil, lavet lektier og hygge.  
  • At blive overrasket med fodbad og det hele af hr. kæreste på en hele almindelig mandag aften. 
  • At der på den før omtalte lørdag, kørte maraton med New Girl Sæson 2. Hvor heldig har man lige lov at være?  
  • At jeg skal have Blomkålspizza til aftensmad, det er virkelig blevet en favorit her hjemme. 
  • At jeg har bestilt ferie i denne uge. Så om 121 dage ligger jeg også nede i varmen.
Ned
  • At der er kommet sne alle andre steder end lige Middelfart, hvor jeg bor. Det indre legebarn i mig savner sneen og hyggen den medbringer. Men forhåbentlig kommer den i morgen. Jeg krydser ihvertfald finger. 
  • At jeg endelig fik købt min Lyngby Vase, for så at komme hjem og se den er sort og ikke hvid som jeg bad om. 
  • At der har været meget stille herinde i denne uge, men der er nogen gange det virkelig liv har bare for alt ens opmærksomhed. 
  • At alle mennesker lige nu er på ferie, enten i solen eller på skiferie. Jeg hader jer!
  • At jeg begynder at føle mig gammel til tider. Ved ikke lige hvor den kommer fra. Men håber da snart følelsen forsvinder igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar