søndag den 26. januar 2014

Mit syn på håndbold


Lige nu sidder det meste af den danske befolkning klister til skærmen for at følge de danske drenge i finalen i EM. Så jeg gør mig sikkert mindre populær hos nogen nu. Men jeg kan simpelhen ikke se det spændende ved håndbold. Så jeg er en af de person som glæder sig til, at det slutter i dag så vi kan få noget normalt tv tilbage igen. 
At jeg ikke kan lide det hænger nok sammen med at jeg i mange år, har skulle have briller, men bare ikke vidst det. Så jeg har haft store problemer med at se den lille bold flyve rundt på bane, og jeg havde sågar bare problemer med at se hvad der stod. Så jeg har aldrig haft interessen for at se det og tvivler på jeg nogensinde får den, for det sidder stadig i mig at jeg ikke kunne følge med, og at der var et nedelagde, fordi jeg ikke var ligesom alle de andre. 
Jeg ved dog ved det skyldes i dag, så har det fint med bare at tage mine briller på, interessen er der bare ikke. 
Det skal dog siges at jeg synes det er fedt, som den danske befolkning står sammen ved sådanne nogen ting og det er da bare en fantastisk stemning der er i hallen, 15.000 mennesker som bare sidder og hepper på Danmark. Jeg håber da også for dem, at de vinder, for det vil da være flot klarede med en Guld medalje til EM.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar