onsdag den 1. januar 2014

Forandringer fryder


I har aldrig set sådan rigtigt hvor jeg bor, men det har også taget noget tid for mig, at få min stil ind i hr. kærestes lejlighed, hvor jeg flyttede ind for et halvt år siden. Men jeg er langt om længe ved at få det gjort, så det også kan blive min lejlighed. 
Hr kæreste har haft dette i mine øjne grimme billed hængene over sofaen i alt den tid jeg har kendt ham, og her i ferien fik jeg endelig overbevist om ham at det skulle væk og erstattes med hylder. Og det har virkelig pyntet, hvilket hr kæreste også efterfølgende har givet mig ret i. Det er altid rart at få lavet noget produktivt i ens ferie, når man nu ikke skal nogen steder, for så føler man ikke helt at man bare spilder tiden.
En anden af mine julegaver står faktisk på en af hylderne kan i gætte hvad det er? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar