torsdag den 2. januar 2014

I would love to wear

Sko: H&M // Bukser: H&M // Blazer: Filippa K // Ring: Nelly Accessories //  Armbånd: Timi 

Man kan aldrig få for mange skjorter i ens klædeskab kan man? Det synes jeg ihvertfald ikke, og derfor ville jeg ikke have noget imod at byde denne fine hvide skjorte velkommen til min samling, den er fra H&M til kun 129 kr. Derefter ville jeg style den med et på "anderledes" bukser, enten med en stræk farve eller et anderledes tryk som disse fra H&M. For at skabe noget kontrast til det mere klassiske, som det andet tøj i dette outfit udstråler, så det hele ikke bliver så kedeligt. 

Jeg er desuden helt vild med denne blazer fra Filippa K, jeg synes dog desværre ikke jeg har 2.295 kr til at købe en blazer for. Men man har lov at drømme lidt engang i mellem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar