søndag den 12. januar 2014

Uge 2 op&ned

Op 

  • Jeg var flad af grin da jeg så en mand komme køreren i sin bil med sin cykelhjelm på, da han så stod ud af bilen tog han hjelmen af og lagde den på sit sæde, så den er en selvskrevet optur i denne uge. 
  • At hr. Kæreste har fødselsdag, jeg synes fødselsdage er noget af det hyggeligste, med gaver, god mad og hygge med familien.  
  • Jeg har afprøvet den berygtede blomkålspizza og den smager intet mindre end fantastisk, så det er ihvertfald ikke sidste gang jeg laver den. 
  • At jeg måske har fundet min fremtidige uddannelse. Men mere om det på er andet tidspunkt, når jeg er lidt mere sikker i min sag. 
  • At vi også her hjemme er gået med på den sunde livsstil og man kan allerede se det på tallene. Hvilket jo bare er fantastisk. 
  • At der måske endelig kommet sne, fra i næste uge. Jeg elsker sne og har ventet længe på det. 

Ned

  • At der findes så mange sure mennesker her i verden. Det sker 2-3 gange om dagene der kommer sure mennesker ind i butikken og skælder en ud for noget man ikke har noget at gør med. Hvilket bare er totalt nedtur, for man kan intet gør ved det. 
  • At hele weekenden er blevet brugt på at have gæster, så der slet ikke har været tid til at slappe af. 
  • Den ustoppelige regn som har været over Danmark i store dele af denne uge. Regn er kun hyggeligt når man sidder indendøre og hygger sig under et tæppe, ikke når man skal udenfor. 
  • At jeg burde være i gang med at bage i stedet for at skrive dette indlæg, så må heller komme i gang. Kan i have en god dag derude <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar