søndag den 26. januar 2014

I would love to wear


 Trøje: H&M // Halskæde: Pilgrim // Bukser: Cross Jeanswear // Sko: Nly Shoes // Neglelak: Essie

Som i nok har lagt mærke til, så er jeg rigtigt glad for skjorter og jeg er også rigtigt vild med trenden omkring pastel farverne. Denne støvede lyserød, synes jeg har en fantastisk farve, som både kan bruges sommer og vinter og derfor vil den være en god investering også koster den kun 179 kr, hvilket jeg synes er en billig måde at få trenden i ens klædeskab, hvis man ikke er 100 % sikker på det er en stil. Jeg vil style den med disse ting. Halskæden har jeg allerede, vidste jer her og jeg har været rigtig glad for den. Da den kan bruges til det meste og piftet det mest kedelige outfit op. Skoen er jeg virkelig også vilde med, og de ligger allerede i kurven, så mon ikke de bliver bestilt hjem en af de kommende dage? 
I dag skal jeg nyde det er søndag, med gåtur, familiebesøg og bare hygge her hjemme. Skal i noget spændende i dag? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar