mandag den 6. januar 2014

Uge 1 op&ned

Op
  • Nytårsaften, som var en rigtigt hyggelig dag, med god mad og det hele. Der mangler ingenting 
  • Da vi var ude og handle ind til nytårsaften havde jeg overladt indkøbskurven til hr. kæreste, og halvvejs igennem indkøbslisten, kigger jeg pludselig ned i kurven og ser han går rundt med en forkert kurv. 
  • At vi var ude og spise sushi på årets d. 30/12. Det er sådan man afslutter året med gode maner. 
  • At der bliver vidst så mange gode film for tiden, at man slet ikke kan følge med. 
  • Jeg har været på udsalgs shopping i kolding storcenter, hvor jeg får brugt lidt penge på noget nyt tøj. 
  • At vi er ved en planelægge en ny ferie, nu hvor vores ferie over nytårsferie blev aflyst. 

Ned 
  • At skulle starte på arbejde igen D 2 januar klokken 6, ovenpå en nat uden specielt meget søvn også til at dag hvor der er meget travlt. 
  • At vågne op til lyden fra grøn flodhest som ligger på ens hovedpude. Vovse havde været så venlig at ligge den der, så når jeg drejede mig larmede den. 
  • At vores bil er gået i stykker, hvilket betød jeg måtte bruge hr. Kærestes og min sidste fri dag sammen alene det meste af dagen. 
  • At jeg først får dette indlæg udgivet i dag, selvom det faktisk var lavet færdig igår. Lidt glemsom har man da lov at være. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar