onsdag den 8. januar 2014

10 ting i nok ikke vidste om mig #2


  • Da jeg var 9 måneder, solg jeg hul i hovedet pga. min to ældre søstre, arret er stadig tydligt i dag i min pande. 
  • Jeg har haft en Essie neglelak afhængighed. Da jeg gik i gymnasiet, havde jeg hverdag Essie neglelak på og jeg har 30 forskellige slags, som stod i farve ordne. 
  • At jeg ikke er god til at købe tasker. Det er måske noget jeg gør hvert anden år, men det er altid noget jeg står og mangler. 
  • Jeg drømmer om at farve mit hår mørkt bare for at se hvordan det ser ud, men tvivler på jeg nogensinde får det gjort, for tør ikke når det kommer til stykket. 
  • Jeg kan ikke have hvis mit tøj ikke hænger i farveorden, jeg kan gå og være irreteret over det en hel dag.
  • Jeg kan ikke spise en banan hvis den er helt gul og blød, men skal være en smule grøn og lidt hård, så er den god. 
  • Jeg kan ikke fordrage håndbold, synes virkelig det er noget af det kedeligste.  
  • Min perfekte morgen, forgår i et stille og roligt tempo, imens godmorgen Danmark kører i baggrunden. 
  • Jeg kan ikke fordrage hvid og lys chokolade. Er generalt ikke særlig god til chokolade. 
  • Jeg kan ikke fordrage øl. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar