søndag den 25. januar 2015

Turen gik til Bergen



I efteråret var jeg en tur i Bergen, for at besøge i min søster. Hun skulle studere deroppe fra sommerferien til og med jul, så synes at en tur op og besøge hende var passende. Derfor tog jeg til Bergen fra d. 3-7 november. Jeg havde en rigtigt god tur derop, hvor vi både besteg et bjerg, var på museum, i akvarium og en masse andet. Det var mange år siden min søster og jeg, havde haft sådan en tur sammen, så jeg synes det var rart for en gangs skyld bare at være os to på tur. Jeg så det også lidt som min sidste tur afsted alene inden jeg skal være mor, så jeg nød den ekstra meget.
Bergen er en hyggelig by, som har masser af byde på. Jeg er personligt selv meget fasineret af naturen, som virkelig er flot. Nu var jeg der selv i efterårsperioden, hvor vejret til tider kan være meget vådt, men tror virkelig at byen har meget mere at byde i sommerperioden. Så jeg kan helt klart anbefale at tage derop, hvis man er til en aktiv ferie i storbyen.
Det vil løbende komme lidt indlæg omkring min tur, hvor jeg vil dele min oplevelser med jer.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar