tirsdag den 13. januar 2015

I would love to wear


Top: Nly Trend // Sko: Sixtyseven // Bukser: H&M // Jakke: New Look // Halskæde: H&M

Efter jeg er blevet gravid og min mave er vokset, har jeg virkelig fundet meget tøj i butikkerne eller på nettet som jeg savler over og som jeg gerne vil have fingerne i, men som jeg godt ved jeg kan glemme alt om, da min tykke mave alligevel ikke kan være i det. For selvom der findes meget fint tøj til gravide, synes jeg dog bare ikke det er helt så fint, som det tøj jeg normalt ville have gået i. Men når jeg alligevel ikke kan passe det, kan jeg jo ligeså godt drømme om det herinde. Så hvis jeg ikke havde været gravid, ville jeg ønske jeg kunne have hoppet i et lækkert sæt tøj som dette i dag. Jeg er specielt vild med bukserne fra H&M, som vil kunne piftet ens humør op, på selv det meste grå og kedelige dag, men også den fine top fra Nly Trend er jeg vild med, jeg kunne se mig selv hoppe i den på de varme sommerdage med et par shorts, men jeg vil også bruge den med en fin jakke eller trøje over, som i dette outfit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar