mandag den 5. januar 2015

Tilbage til virkeligheden



Det var så den juleferien og jeg skal tilbage til virkeligheden, 16 dage er gået og over halvdelen af tiden har vi haft planer. Selvom vi har haft så meget at se til, har jeg virkelig nydt at have noget mere tid sammen med hr. kæreste og resten af familien, end hvad vi er van til. Men selvom det er dejligt at holde ferie, er det også dejligt at komme tilbage til hverdagen, for selvom jeg pt er uden arbejde, er det dejligt igen at hverdagen er kommet, for når jeg er ferie kan jeg hurtigt komme til at lave for mange ting, så jeg slet ikke når at få slappet af og have lidt tid for mig selv, man det har jeg heldigvis i hverdagen for tiden og det er dejligt. I denne uge har jeg ikke det vilde af planer, så jeg har masser af tid til at lave en masse lækker indlæg omkring min graviditet, vores boligsituation og en masse andre spændende ting, hvilket jeg glæder mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar