fredag den 2. januar 2015

Nytårsaften 2014



Jeg håber i alle er kommet godt ind i det nye år, det er jeg ihvertfald. Min aften forløb stille og roligt, da jeg hverken måtte drikke eller havde det særlig godt. Men på trods af alt det, havde jeg en dejlig aften.
Da hr. kæreste havde vagt og derfor heller ikke måtte drikke og skulle løbe afsted hvis der sket noget, havde vi valgt at holde nytår med nogle af hans kollegaer. Hvilket ikke var nogen dårlig ide, for vi havde kun lige nået at se dronnings nytårstale, og spise forret, så lød hans alarm også var det farvel til ham. Men heldigvis var det ikke noget vild, så han kom hurtigt tilbage igen, så han kunne være med til at spise hovedret og dresseret, også skete der faktisk ikke mere, så vi havde glæde af hans selvskab resten af aften. Da klokken slog 00:00, skålede vi godt nytår, for mit vedkommen i børne-champagne og spiste kransekage, også var det ellers ud og se på fyrværkeri. Det er lidt sjovt at se hvordan en flok voksne mænd kan blive børn igen når der skal skydes krudt af, for i stedet for at bredde det lidt ud, så man kan se det hele, så vælger mænd ofte at skyde det hele af på en gang, så når man kun at se det halve af det, men sådan skal det jo nok bare være. Da klokken nærmede sig 01:45, måtte vi sige farvel, for der kunne min krop ikke mere. Så da klokken var 02:00 lå jeg trykt og godt i min seng og puttede..
I går brugte vi på at sove længe, morgenmad i sengen, sofa hygge også indtog vi det obligatoriske fast food, som i år bestod af en burger fra grill, for selvom ingen af os har tømmermænd i år, var vi begge enige om at d. 1 januar spiser man fast food. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar