lørdag den 10. januar 2015

Julen 2014







Jeg ved det er et meget forsinket juleindlæg, men siger man ikke julen vare lige til påske? Vi startede juledag ud med at gå en lang tur hånd i hånd, for at nyde det gode vejr. Jeg synes der er en helt fantastisk stemning udenfor, en dag som juleaftensdag, for alle mennekser og glade og der er en form for ro, som man ikke ser ofte. Vi gik dog også en tur for at få brand lidt af energien af vovse, da han bliver totalt skør i hovedet af pakker (lidt ligesom et lille barn). Selve juleaften holdte vi sammen med min familie, som bestod af min mor, far, søster og hendes kæreste og vi havde en helt fantastisk juleaften sammen. Det er første gang siden jeg gik i de små klasser i folkeskolen, at jeg holdte jul både med min mor og far, så det var lidt en speciel aften. Det var en aften hvor intet manglede og mit madglade jeg, var glad for der var både and, flæskesteg, brunede kartofler og sovs med chips, også bliver det altså ikke bedre. Selvom der ingen børn var, var der sindsygt mange gaver, så det tog 2-3 timer for at få dem alle pakket op, så vi var først færdige omkring klokken 00:30, så der var min gravide krop, meget træt og klar til at komme i seng. Så det var først den 25 jeg rigtigt kunne begynde at kigge nærmer på mine gaver, for jeg magtede ikke mere selv juleaften. Jeg fik rigtigt mange gode gaver, desværre var de fleste af dem ting til vores kommende hjem, så jeg har ikke fået gavn af dem endnu, da de et par efter juleaften blev pakket ned i en kasse og kom ud på vores depot og stå, så de ikke står i vejen. Jeg fik en gave fra hr. kæreste og hans forældre, som jeg slet ikke havde regnet med at få og som jeg blev vildt glad for, de havde nemlig været ude og købe en kitchenaid til mig, hvilket er en ting jeg har ønsket mig i mange år, men aldrig havde regnet med at få.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar