torsdag den 1. januar 2015

Velkommen tilbage // en ny start




Velkommen tilbage..

Jeg har længe tænkte over hvordan og hvornår jeg skulle starte bloggen op igen. Det er dog ikke altid let, efter sådan en lang pause som jeg har haft. Dog var svaret ikke så svær at finde frem til, da jeg følte der ville være noget specielt over at sige hej og velkommen tilbage igen i dag. Der er altid noget specielt over den 1 januar, det er et nyt år der starter og man er fuld er forventinger for hvad dette år bringer. Jeg får selv følelsen af at det er begyndelsen på et nyt og derfor synes jeg også i dag ville være en perfekt dag at sige velkommen tilbage til jer alle sammen, for det er jo lidt et nyt kapitel jeg vælger at tage. Med alle de ændringer der er sket i mit liv det sidste halv år, vil det også betyde at der sker en smule ændringer i indholdet her inde. 

Jeg vil løbende komme ind på hvad der er sket det sidste halve over af mit liv, over de næste par uger, jeg har dog allerede afsløret lidt i mit tidligere indlæg Big News, men selvfølgelig skal der nok komme meget mere. For nu vil jeg bare sige velkommen tilbage og håber i har lyst til at følge med igen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar