mandag den 7. april 2014

Ny vase fra Kähler

For nogen måneder siden købte jeg den klassiske Omaggio Vase fra Kähler. Jeg har lige siden haft kig på en af de små vaser til at stå ved siden af, men har ikke kunne beslutte mig for hvilken farve den skulle have, men da Kähler  lanceret deres nye farver på vaserne, var jeg ikke et sekund i tvivl om at de skulle være en af de farver. Da jeg virkelig synes de er fine og hvis jeg havde haft pladsen havde jeg købt dem alle. Jeg ente dog med at vælge den lyserøde. Hvilket jeg er rigtigt glad for. (For jeg elsker bare farven lyserød.)
Dagen i dag er blevet brugt på arbejde, lave mad og gør klar til hr. kæreste har fri for arbejde. Jeg har nemlig planlagt en lille hygge aften for hr. kæreste og jeg. Men mere om det i et andet indlæg. God mandag aften derude <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar