lørdag den 19. april 2014

Forårsjakke inspiration






Nu kan man vidst sige for alvor at foråret er kommet til Danmark, og derfor er det også tiden at finde en forårsjakke. Det kan godt være, jeg måske er lidt sent ude, men jeg har ikke ejet en forårsjakke i mange år, da jeg aldrig har kunne finde en som lige var mig og derfor har jeg ikke tænkt over jeg manglede en, før jeg i praktisk manglede en. Men nu er tiden inden, og derfor er jeg begyndt at søge på nettet efter en. Jeg kan ikke helt beslutte mig for, hvilken type det skal være, om jeg skal gå efter det sikker valg, eller jeg skal bevæge mig mere ud i tedenserne. 
Jeg er personligt selv ret vild med Skjortejakken fra H&M og Denimjakken fra Dr Denim, da de kan bruges til det meste, og er det sikker valg. Men jakken fra By Malene Birger og Bomberjakken fra Saint Tropez synes jeg virkelig også er fine, men de er lidt begrænse i deres brug i dagligdagen. Hvad er i gået efter da i skulle ud og købe forårsjakke i år? Eller er i ligesom mig ikke nået så langt endnu? <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar