onsdag den 23. april 2014

Ferie forbedring #2


1: Hilfiger Denim // 2: Duffy // 3: ATP // 4: H&M // 5: H&M // 6: H&M // 7: Toms // 8: Pieces // 9: Tiger Of Sweden 

Nu er der kun godt en måned til jeg skal på ferie, så tiden er ved at være inde til at de sidste ting skal købes. Jeg har lige købt nogen praktiske sko, så nu mangler jeg et par nye sandaler, også er jeg ved at være klar på den front. Derfor har jeg søgt vidt og bredt på nettet og har samlede min favoritter. 
Jeg er specielt vilde med farven på skoene fra Pieces. Det er en rigtig sommerfarve, som gør mig glad i låget. Men også skoene fra Tiger Of Sweden, synes jeg er virkelig fine, de har et meget specielt snit, som jeg har forelskede mig i. Jeg føler dog ikke for, at give 1.095 kr for et par sko, så dem bliver det nok heller ikke. Har i nogen favoritter? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar