søndag den 6. april 2014

I would love to wear + 10% hos H&M

Bukser // Taske // Cardigan // Sko // Halskæde // Top  

Kender i det, man ligger på sofaen, med resterne af ens make-up fra i går aftes i hovedet, og faktisk mest af alt bare har lyst til kold cola og chips. Men man orker ikke at hentet det, for det kræver man løfter sig fra sofaen. Sådan har jeg det i dag. Jeg havde den hyggeligste aften med pigerne i går, og klokken var mange inden jeg ramte min seng i nat, hvilket jeg kan mærke på min krop i dag. Derfor har jeg brugt det meste af formiddagen og eftermiddagen på at se film og kigge rundt på nettet. Jeg faldt over at H&M i dag, har sidste dag med 10 % på hele sortimentet, hvilket er meget fristende, så jeg har ente med at have en del ting i min indkøbskuren. Koden i skal bruge for at opnå rabatten er 1440, men gælder dog kun i dag.  

Men tilbage til det indlægget endelig skulle handle om, nemlig dette outfit. Hvis jeg skulle have været udenfor en døren i dag, så ville jeg ønske jeg kunne hoppe i dette outfit. Det lige et søndags outfit for mig, det er afslappende, men alligevel fint, pga af detaljerne. Jeg er rigtigt vild med toppen, son kun koster 69,95 kr, hvilket gør den til et fund til den pris, må jeg sige. Men også cardiganen ligger højt på min ønskeliste, hvor det specielt er pastelfarven jeg er vild med, som jo faktisk er en af sæsons tendenser. Men generelt vil jeg faktisk bare gerne have alle delene, men hvem er penge til det desværre. 
God søndag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar