mandag den 14. april 2014

LEGOLAND



Som jeg nævnte igår, så var jeg i Legoland i lørdags, med min venindes to børn og hr. Kæreste. Det var en rigtig hyggelig dag, hvor vi virkelig var heldige både med vejret, men også med mængden af mennesker. Vi var bange for at vi skulle stå i gå i flere timer og det ikke skulle være til at komme frem for mennesker, da det både var starten af påskeferien og at det kun var anden weekend de havde åbent. Men det længst vi stod i kø var 10 min, og mange forlystelser kunne vi næsten gå direkte ind og prøve. Hvilket helt klart var et plus, for der er ikke noget værre en at spilde tiden med at stå i kø. 
 Legoland er et virkelig hyggeligt sted for børn og barnlige sjæle, men også for voksne er det meget hyggeligt og deres Lego by er helt klart et besøg værd. Jeg vi dog anbefale at man tager der op udenfor høj sæsonen, hvis man vil have mest muligt ud sag det. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar