søndag den 13. april 2014

I would love to wear

Neglelak: Essie // Bluse: H&M // Sko: Nly Shoes // Ur: Michael Kors // Nederdel: H&M //Skjorte: Samsøe Samsøe 

Så er endnu en uge gået, og der er sket mange ting. Jeg har både passede børn, været i legoland, haft en syg hund, haft lange arbejdsdage og selv været en smule syg. Så tiden har været knap. Men nu er der bare 3 arbejdsdage der skal overstås, også har jeg ellers påskeferie. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har haft fri i påsken, så det bliver dejligt at prøve i år. Jeg skal da også til en påskefrokost ved svigerfamilien i påsken, hvor jeg godt gad ifører mig overstående outfit. Jeg synes det er tilpas fint, men på samme tid dejligt afslappende, nu hvor man faktisk bare skal spise en hel dag. Jeg er ret vild med blusen, som er i en dejlig forårs farve. Jeg har været på jagt efter den i diverse H&M butikker, men er endnu ikke lykkes mig at finde den, så ender nok med jeg bestiller den hjem fra nettet af. For ha den vil jeg! 
God aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar