tirsdag den 27. august 2013

Tøj køb

Mit fokus i Berlin var rigtigt meget på at købe basic ting, da det pt er det jeg meget står og mangler i min gardarobe .. Jeg må heller blive bedre til at købe sådan nogen ting i stedet for alt at synes det er sjovere at købe det mere specielle ting.. 
Men faldt dog over disse to kjoler i Berlin, som bare måtte med hjem.. Den ene er fra h&m og ikke noget jeg har set her hjemme hverken i butikken eller på deres hjemmeside.. (Kan godt være det bare er mig der er blind. Men glad er jeg ihvertfald for den) 
                                                                                             
 
På billedet til venstre kan i se den farve som kjolen rigtigt har.. og billedet til højre har kjolen fået en lidt lyse farve pga lyset, men på dette billed kan i se mønstret. 

Den anden er fra en lille butik ved navn Pimkie som jeg aldrig i mit liv har hørt om før. Det er en fin romantisk kjole, som jeg rigtigt godt kan lide en kjole skal være..


De to kjoler har nogenlunde det samme snit og for mig er dette snit, den perfekte kjole til min kropstype.. Selve stoffet er også meget tykt som jeg vil nok mest komme til at bruge den når det er blevet lidt koldere udenfor..Glæder mig rigtigt meget til at kunne hoppe i dem begge når vejret byder sig til det.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar