mandag den 12. august 2013

Fridag og Gossip Girl

Jeg har fri i dag, så der er blevet sovet længe, putte under dynen med Valder og set Gossip Girl. 
Blev her til morgen færdig med alle 6 sæsoner er den fantastisk serie.. Ved godt jeg er lidt bagefter alle andre, men jeg blev nu alligevel lige så overrasket over hvem Gossip Girl var og hvordan selve serien sluttet. Selvom jeg synes det er en fantastisk serie, så synes jeg folke bag, har presset rigtigt meget handling ind i den sidst sæson på alt for lidt tid.. For mig virkede det lidt som om de bare skulle have serien til at stoppe.. Men ved ikke om det bare er min mening?? 
Nå men trods det lidt hurtige slutning, er det ikke sidst gang jeg har set den serie, alle personerne har fanget mig på deres helt specielle måde.. Og glæder mig lidt til at få købt alle sæsonerne og se det hele forfra.. Synes ofte en serie er ligeså god anden gang man ser den, som først.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar