fredag den 2. august 2013

Postmand Per



I dag kom Postmand Per med en pakke jeg havde bestilt fra H&M.. Jeg bestilte det for 3 dage siden, så man må sige at de for en gangs skyld har været hurtige, synes ellers ofte man skal vente i evigheder på at få sit tøj derfra.. Men ikke denne gang, så man kan da blive positiv overrasket engang i mellem..




Fik hele 8 ting, for omkring 350 kr, hvilket jeg selv synes er et helt godt fund. 
På billedet mangler der en lille ring med en sløjfe, som jeg bare har været forelsket i siden jeg så den første gang, så den blev jeg simpelhen nød til at bestille med hjem, da jeg endelig bestilte fra deres hjemmeside.. 
Glæder mig rigtigt meget til at få det hele i brug, men det meste af det bliver dersværre nok nød til at vente til ferien om 14 dage.. Da de næste mange dage kommer til at gå med at arbejde.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar