torsdag den 15. august 2013

Gummistøvler



Jeg har i mange år haft svært ved at finde nogen gummistøvler da passer mig og mine lidt mærkelig fødder. Jeg har meget små og tykke fødder og det gør at jeg ikke bare kan købe alle slags gummistøvler. Jeg har længe været på jagt efter nogen, for det er altså et must have her hjemme i det danske efterår og vinter, specielt også når man har hund, som jo skal ud og gå lige meget hvilket slags vejr det er.. 
Men nu har endelig fundet nogen som sidder perfekt.. Hr kæreste og jeg var tidligere i dag i Føtex for at handle lidt inde, og som altid gik jeg en hurtigt tur igennem tøj og sko afdelingen, og der var disse skønheder. Jeg havd lidt problemer med om jeg skulle tage en str. 37 eller 38.. Men jeg kom frem til at jeg skulle have en str 38, for str 37, sad perfekt på min fod men jeg havde kun tynde strømpebukser på, og dette har jeg ikke om efteråret og vinter, her har jeg tykke strømper osv på, så det er rart der også er plads i skoen til det.. 
En sjov lige historie fra jeg var nede og prøve støvlerne, var at jeg stod og havde problemer med str. og det var der en ældre dame som hørte, og hun kom med det samme, overfor at hjælpe mig, hun mærkede med om mine tæer osv kunne være der, lidt ligesom da man var lille og ens mor skulle finde ud af om man kunne passe skoen.. Selvom det var lidt mærkeligt, var hun nu meget sød, og jeg sagde intet til hende og lod hende bare hjælpe som hun ville , også gav jeg hende et stort tak bagefter og man kunne se på hende at hun var helt glad over at hun havde kunne hjælpe.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar