fredag den 23. august 2013

For lidt timer i døgnet


Hvor ville jeg ønske der var flere timer
 i døgnet.. Har siden jeg kom hjem fra Berlin, haft meget travlt med alle mulige opgaver.. 
Vi er begyndt på en sundere livsstil herhjemme, for efter en uges ferie har man virkelig brug for noget sundt mad.. Men det tager også meget tid til tider, når man også skal nå 700 andre ting på dagen, så som tøjvask, rengøring osv.. Men jeg holder i, da det bare er en rutine man skal ind i.. Men vil dog ønske jeg havde mere tid til denne dejlige sag.. Til at hygge med lange gåture, spille bold og alt ander han elsker.. Men sådan er der desværre nogen gange. 
God weekend derude, her står weekenden på lidt flytning og oprydning i mit klæde skab, men også en tur til århus for at besøge min søster er i vente. Så skal nok blive en god weekend! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar