fredag den 9. august 2013

BERLIN!

Om en uge kører hr. Kæreste og jeg til Berlin. Det er første gang for os begge i den store by, men det er også vores første ferie sammen.. Så det er noget vi begge ser frem til.. Vi har søgt noget inspiration fra min søster og hendes kæreste side, da de har været i Berlin mange gange.. 
Vi glæder os begge til at komme ned og opleve Berlin, men også til at komme ud og opleve verden sammen.. Og det bliver ikke vores sidste ferie i år, for vi har allerede planlagt to mere.. Den ene af dem kommer til at forgå i København, så der skal vi ikke så langt væk. Og den anden er endnu ikke helt sikker endnu.. Men tilbage til Berlin, vi skal bo på hotellet Gold Inn Adrema


Vi bestilte opholdet over downtowns hjemme side, hvor vi fik et tilbud der hed 3 dage for 1500 kr også, og derefter har vi købt yderlige to dage igennem hotellet.. 
Er først gang jeg har købt noget igennem sådan en tilbuds hjemmeside, så er meget spændt på hvad der venter os.. Men det kan allerede højest gå galt, men er sikker på vi nok skal få en fantastisk tur.. 
Det bliver dog hårdt st skulle undværer min lille Valder i 5 dage, men han kommer til at nyde livet hjemme ved hr. Kærestes forældre, som har tilbudt at passe ham, for først gang, så det skal nok blive spændende. Han plejer at blive passet hos min mor når jeg skal noget , men det kunne ikke lade sig gør denne gang. Også er det jo meget rart andre tilbyder at hjælpe..  
Så mon ikke vi alle nok skal få en hyggelig ferie.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar