lørdag den 24. august 2013

Overraskelse fra hr. kæreste.



Ugen iden jeg tog på ferie, kom jeg hjem fra arbejde en dag og havde glemt at hr. kæreste skulle til kørekort, så aften startede ikke godt ud, så da han endelig kom hjem var jeg ved at gå ud af mit gode skind over aftensmaden ikke var fundet og lavet, og der var faktisk ikke det der næsten ikke var galt.. Men pludselig rør det ud af hr. kæreste om jeg ville med ud og spise, og det er der jo kun et svar til og det er ja, også sagde han at han havde bestilt bord til halv 8 og vi skulle kører syd over omkring kl 19 og mere ville han ikke sige.. Så jeg skiftede tøj og satte mig ind i bilen.. 
Da vi kom frem vidste det sig at han havde bestilt bord på Flammen i Kolding i anledning af vi havde været sammen i 4 måneder.. (Pinligt at jeg ikke selv havde husket det, men rart at have en kæreste der kan, det tyder på at han heller ikke vil glemme andre specielle) 
Men her kommer et par billeder fra den hyggelige aften.. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar