onsdag den 28. august 2013

Søndags udflugt


Søndag skulle hr. kæreste og jeg til Århus for at besøge min søster og svoger.. Vi skulle spise brunch ved dem, hvor de havde disket op med det hele, hjemmebagte boller, blød kogte æg og pandekager, så bliver det bare ikke bedre.. 

Grunden til vi skulle til Århus var at vi gerne ville på Aros og kigge. Jeg har tidligere kun været på Aros en enkelt gang, og dette er meget længe siden, så jeg kan ikke huske så meget fra det, andet end rummet med de mange spejle.. 
Nogen af de udstillinger vi var inde og se, var de 9 rum, Jeppe Hein - Distance, Your Rainbow panorama og Director's Choice 7-9-13
Jeg synes udstilling Your Rainbow Panorama var rigtigt sjov at se, tiltrods for at jeg er meget bange for højder.. Men også udstilling Jeppe Hein - Distance var rigtigt sjov, for man følger en bold igennem en bane, og man får et hvis tilhørsforhold til denne bold.. 
Jeg fik desværre kun taget billeder af Your Rainbow Panorama, men det er nu også et flot syn. 




Min søster og hendes kæreste skulle med til Fredericia da vi kørte hjem deroppe fra, så det vi kørte fra Århus, smuttede vi forbi Lagkagehuset for at købe lidt lækkert. Jeg endte med at købe en christianshavner tærte, som bare smager fantastisk.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar