søndag den 7. september 2014

Søndag // som den skal bruges

For et par uger siden, havde hr. kæreste og jeg en søndag i afslappingen tegn.  Efter vi havde sovet længe, spist lækker morgenmad og gjort rent, tog vi de gode trave sko på og kørte ud til Trelde Næs, som ligger lidt udenfor Fredericai , hvor vi gik en lang tur på 2 timer og nød at det var søndag og vi ingenting skulle. Sådan nogle søndag som bliver brugt i laveste gear og hygget med familien er de bedste. 
Jeg kan huske at jeg som lille har været på lejerskole derude og at vi brugt meget tid på at lege og klatre rundt i skoven og jeg husket et bestemt træ helt tydeligt pga dens mange snoede grene, som var fantastiske at klatre i. Men jeg kunne ikke huske hvor det lå. Men tilfældigt gik vi forbi det og kunne med det samme genkende den, hvilket vækkede mange gode minder frem. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar