onsdag den 3. september 2014

Onsdagsønske #36 + Rabatkode til H&M



Hvis jeg skulle vælge en ting, jeg bedst kan lide at iklæde mig når det er koldt udenfor, så er det nattøj og nej det er ikke den sexet af slagsen. Det er den hyggelige, behagelig og praktiske type af nattøj jeg elsker. 
Jeg bruger det meget når man kommer hjem efter en kold dag på arbejde eller andet, for der findes intet bedre end at hoppe i nattøj når man er en smule kold, tænde en masse levende lys og lave en kop varm kakao og bare nyde det er mørkt udenfor. Når man bruger så meget tid i nattøj, synes jeg også det er vigtigt at man har noget pænt af slagsen at gå rundt i. 
Derfor har jeg været på jagt efter lidt forskelligt på nettet og er faldet over disse sæt H&M som koster 179 kr og kan købes her og her. Jeg overlever at klikke dem begge hjem, da jeg lige nu kan få 25 % rabat på det ene af sætten med koden 2200, så derved kan jeg sparer næsten 45 kr, hvilket man jo aldrig klager over. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar