torsdag den 4. september 2014

New In // Skjorte



Jeg har længe gerne vil have en hvid skjorte med prikker. Så da jeg først denne skjorte på H&M's hjemme side blev helt glad, da det lignede den havde prikker og den kostede jo kun 179 kr. Men da jeg kiggede nærmer på den, så jeg hurtigt at det var hjerter i stedet for prikker og derfor droppede jeg den igen. Men da jeg så var i H&M i forrige uge, kunne jeg ikke lade vær med at prøve den og blev faktisk lidt vild med den igen, så jeg ente faktisk med at købe den og den er da også allerede blevet indviet, så selvom jeg var lidt i tvivl, vidste det sig at være et godt køb.

Nu vil jeg rydde lidt op og gøre lidt rent, inden jeg skal til Fredericia og hjælpe min mor med lidt ting, hun har pt hold i ryggen, så kan ikke så meget. Derfor skal vi lige over og hjælpe med at hente hendes medicin og sådan lidt.  
Ellers står dagen bare på lidt arbejde med bloggen, hvor jeg har lidt indlæg under opbygning. Håber jeres torsdag er lidt mere spændende end min. 

God Torsdag <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar