onsdag den 3. september 2014

Mindre Uheld // Hjernerystelse


Som jeg fortalt i søndags havde jeg været ret uheldig i weekenden, jeg fik nemlig et jernrør ned i hovedet i lørdags, hvilket resulteret i en mindre hjernerystelse. 
Det skete lørdag eftermiddag, så blev nød til at droppe min planer resten af dagen, da jeg selvfølgelig havde mega meget hovedpine, jeg havde også kvalme og alt hvad jeg spiste kastede jeg op igen. Hr. kæreste og jeg havde ellers planlagt en hyggelig tur ud og spise osv. Men i stedet for blev det til en aften på sofa med kvalme. 
I dag 5 dage efter, har jeg stadig til tider en lille smule hovedpine, så meget af dagen bliver brugt hjemme, så jeg kan få slappet af og hurtigt komme på benene igen, for det hele er sgu rimeligt kedeligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar