tirsdag den 2. september 2014

Goodiebox // August 2014

Denne måneds goodiebox er temaet Fashionista, hvilket betyder at produkterne er valgt ud fra at de skal være et Fashion Week survival kit, så man lettere kan komme nærmere det velplejede ydre, som man typisk drømmer om. 


The Body Shop Rainforest Radiance Hair Butter 50 ml. koster 40 kr. 
Rainforest Radiance Hair butter er en ugentlig forkælelse til både farvet og naturligt hår. Den nærende hårkur er rig på gode ingredienser, der bidrager til at bevare hårets glans. Hårkuren er helt fri for silikone, parabener og farvestoffer. 
Anvendelse: Efter at have vasket dit hår med din almindelige shampoo, fordel da en lille mængde hårkur i håndfladerne, og arbejd den igennem fugtigt hår. Lad det virke i 5 minutter og massér igennem håret med varmt vand og afslut  med at skylle grundigt. 
Jeg glæder mig meget til at prøve denne hårkur, da jeg til tider har meget tør og umuligt hår. Men også fordi jeg endelig aldrig har brugt penge på hårkur før, så glæder mig til at finde ud af om den kan gøre noget godt for mit hår. 

Appeal4 Goodiebox Neglelak 10 ml. koster 79 kr.
Pantone udnævner hvert år en farve til årets farve, hvilket i 2014 er radiant orchid. I forbindelse med det, har Goodiebox og Appeal4 udarbejdet en limited GOODIEBOX kollektion koncentreret omkring denne farve. Appeal4's smukke farver en en symponi af lilla nuancer og varme undertoner der giver en dejlig glød til sommerhuden. Alle neglelakker er produceret helt uden parabener, toulene og formaldehyd. 
Denne neglelak er i en flot blommefarve, men har allerede en neglelak i denne farve, så tvivler på om jeg kommer til at bruge den. Men flot er den! 

Tony & Guy Dry Shampoo 250 ml. koster 99,95 kr. 
Hemmeligheden bag dette produkt fra Tony & Guy er, at når shampooen sprayes i hårbunden, absorberes snavs og naturlige olier og efterlader håret frisk helt uden lyse rester - frisørens bedste bevarede hemmelighed når man ønsker at tilføre stabilitet, volumen og struktur til håret. 
Jeg er personligt selv rigtig stor fan er tørshampoo og bruger det næsten hver anden dag, så jeg ikke behøves at vaske hår så ofte. Jeg har faktisk også prøvet denne før. Den gør alt hvad en tørshampoo skal gør og den er rigtigt god. Det eneste lille minus ved den er, den efterlader en meget gennemtrængende luft når man påfører produkter, hvilket for mig er for meget. 

Oriflame The ONE Volume Blast Mascara 8 ml. koster 142 kr. 
The ONE Volume Blast Mascara har en børste der tager fat i vipperne og giver dem ekstra volume. Mascaraen har en cremet formel og Bold Boost Wax System, der giver di adskilte vipper; et jævnt dække og masser af volumen. 
Dette er en mascara med en lille plastisk børste, hvilket jeg ikke personligt er glad for. Men jeg har hørt andre som synes denne mascara skulle være vildt god, så nu må vi se. 

Garnier Miracle Cream 50ml. koster 119,95 kr. 
Med dette lille mirakel fra Garnier har du nu muligheden for at fremhæve dine egen naturlige skønhed. Garnier Miracle Cream's unikke formel blender ind i din hudtone og får øjeblikkeligt huden til at se fejlfri og strålene ud. Anti-aging egenskaber hjælper med at udglatte rynker og fine linjer, og mindsker mindre skønhedsfejl - og så indeholder den SPF 20, så du kan beskytte huden med skolens skadelige stråler, året rundt. 
Denne creme lyder lidt for god til at være sand. Så testes skal den helt sikkert og hvis den virker er det helt sikkert en creme der skal investeres i. 

Eucerin In-Shower Body Lotion 400 ml. koster 104,95 kr.
In-shower Body Lotion fra Eucerin, er den hurtige vej til blød og beskyttet hud. Den påføres nemlig allerede, imens du er i bad - efter du har vasket dig med din normale sæbe. Den specielle formel, som aktiveres ved berøring med vand, har beskyttende, plejende og fugtgivende egenskaber, som styrker hudens naturlige forsvar. Efter påføring skal lotionen blot skylles af, hvorefter du hurtigt kan hoppe i tøjet. 
Jeg har allerede en In-shower Body lotion som jeg er meget meget glad for, men det kan jo aldrig skade at prøve noget nyt, så nu må vi se om den gamle bliver skiftet ud. 

Apotekets Natcreme 50 ml. koster 59,95 kr.
Den opfriskende fornemmelse fra Apotekets natcreme samt de aktive ingredienser beskytter og plejer din hud. Natcremer er udviklet til at genopbygge hudens celler, mens cellefornyelsen er på sit højeste. Indholdet af Shea Butter og Kreatin hjælper til at blødgøre og genopbygge huden, og glycerin virker fugtgivende på huden. Anvend den hver aften på nyrenset hud. 
Jeg har aldrig brugt natcreme før, så prøves skal det. Har i nogle erfaringer med det?

L'Oréal Men Expert Hydra Energetic Moisturiser 50 ml. koster 109,95 kr. 
I denne måned har Goodiebox valgt at inkludere lidt lækkert til hr. kæreste. Expert Hydra Energetic Moisturiser Fra L'Oréal Paris hjælper med en effekt fugtgivende formel, der styrker huden og giver den fornyet energi.  
Nu skal jeg ikke selv bruge denne, men hr. kæreste har fået den, så glæder mig til at hører hvad han synes. 


Denne måneds Goodiebox synes jeg ser god ud ved første øjnekast og glæder meget til at komme igang med at prøve diverse produkter. 
Er du endnu ikke tilmeldt Goodiebox kan du gøre det lige her og det koster kun 99 kr + fragt/håndtering. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar