tirsdag den 13. maj 2014

I disse dage + et sprøgsmål


Dette er hvad jeg har brugt min dag på. 
Jeg manglede lidt nyt sommertøj og sko til den opkommende ferie, og derfor tog jeg toget til Kolding og tog i Kolding Storcenter. Her mødtes jeg med hr. kæreste i hans pause og spiste lidt lækker frokost, hvor efter jeg forsatte med en tur igennem centeret, imens han tog på arbejde igen. Jeg fik shoppede alt det jeg manglede lige bort set fra solcreme.
Jeg synes simpelhen det er en jungle at kigge på solcreme, så jeg spurgte en ekspedient om hjælp. Hendes svar kunne jeg dog ikke bruge til en pind. Da jeg bare fik af vide, at det vidste hun ikke noget om, men hun troede da at denne var god også pegede hun på en. Jeg besluttede mig hurtigt for at gå ud af butikken igen, da jeg ikke kunne lide den hjælpe jeg fik og derfor ikke havde lyst til at handle der. 
Så nu spørger jeg jer om hjælp, hvilke solcreme køber i og hvorfor? 

2 kommentarer:

  1. Jeg har to bud
    1) I den lidt dyre ende ligger Vichys solcremer. Dem har jeg førhen sværget til, da de har gjort deres arbejde meget godt, og har fået mig igennem to Roskilde-festivaller med fuld sol og uden forbrændinger.
    2) Hvis du hellere vil have nogle, der er lidt billigere, så laver Derma en stor serie solcremer i alskens afskygninger, som jeg også kun har gode erfaringer med. De er vist nok meget vandfaste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Havde overvejet Vichys men synes de er lidt dyre. Men Derma lyder da som et god altanativ :-)

      Slet