mandag den 12. maj 2014

New in // en bluse, to farver

Kender i det, at man står og skal vælge mellem to bluser, som er nøjagtig ens lige bort set fra farven. Sådan stod jeg da vi var i København i starten af Maj måned, og ikke kunne vælge. Det var enlig blusen med blomsterne jeg første havde set og jeg gerne ville have fingerne i, men da jeg så den blå/grønne, kom jeg så meget i tvivl, at jeg ente med at købe begge bluser med hjem. Jeg vidste at jeg ville ende med at fortryde mit valg, hvis jeg kun købte den ene af dem, da man ikke kan købe dem på hjemmesiden, så derfor kunne jeg ikke se en anden løsning af at købe dem begge. Nu koster de heller ikke det vilde. Jeg mener det var 79 kr, hvilket gør det lidt lettere at købe to, af den samme ting. 
Jeg tror også de bliver et hit i på min ferie, da de er dejlig lette og luftige at have på. Så jeg satser på, at jeg har gjort et godt kup. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar