onsdag den 14. maj 2014

Aussie Aussome Volume Shampoo & Conditioner

  
Jeg blev for en måneds tid siden anbefalet at prøve Aussie produkter i mit hår, da jeg længe ikke har kunne finde en shampoo og conditioner, som fungere for mig. Jeg har aldrig før hørt om produkterne og derfor heller ikke skiftede bekendskab med det før nu (Det kan godt være det bare er mig der har været langsom). Og jeg må sige, de har overrasket mig positivt. 
Jeg kan rigtigt godt lide Aussie flaskerne. Jeg synes de har et flot og indbydende look. Også synes jeg godt at man på flaskerne trykker "knappen" ned, også åbner man for det lille hul, hvor man kan få shampoo ud. Dette er en af de bedre løsninger. Da der på mange andre flasker er et låg, man skal åbne og disse kan ofte knække. 
Duften på disse hårprodukter er intet mindre end fantastisk. Konsistensens af produkterne minder meget om en tyk creme. Hvilket jeg godt kan lide, da der ikke er noget mere irretende end en tynd shampoo, som løber ud af hånden hurtigere end man får den trykket ud af flasken. 
Produkterne er på henholdsvis 300 ml for shampooen og 250 ml for conditioner. Jeg synes det er en passende størrelse, for det er ikke for stor, så man har mulighed for at tage dem med sig når man skal på tur og vil mene de holder i en god måned i mit hår. Prisen vil jeg dog mene nogen steder er for dyr. Hvis man køber den steder som Matas så koster de 100 kr eller mere. Men der er mange steder på nettet man kan købe den billigere, men også Kvickly har de dem til omkring 69 kr. 
Produkterne har holdt mit hår rent og gjort at det har duftet ny vasket i flere dage, selvom jeg ikke har vasket det, hvilket helt klart er et stort plus for mig. Da jeg før har haft store problemer med at mit hår, allerede dagen efter jeg havde vasket det, begyndte det at se fedtet ud, og dette problem har jeg ikke med disse produkter. Jeg kan gå i op til 3 dage og mit hår ser stadig flot og lækkert ud. Hvilket for mig gør alt, da jeg ikke vasker mit hår hver dag, da det ikke har godt af det.  
Så alt i alt synes jeg produkterne er pengene værd og det er helt sikkert produkter jeg forsat vil bruge! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar