lørdag den 17. maj 2014

I would love to wear

 Jakke: Vila // T-shrit: Vila // Sko: H&M // bukser: H&M // Halskæde: Jane Kønig // Armbånd: Jane Kønig // Neglelak: Essie

I dag står dagen på på børnefødselsdag og jeg ville ønske jeg kunne hoppe i dette lækker outfit (lige bort set fra skoene, da de ikke er så praktisk med en dårlig fod). 
Dette outfit er tilpas pænt, men stadigvæk meget behageligt, da det jo er børnefødselsdag og derfor kan man godt risikere at man skal ud og løbe rundt og lege med børnene. For mig er det altid vigtigt at man klæder sig på efter hvad man skal til, for det går jo ikke man har en fin kjole på, hvis man ved man skal ud og have det sjovt med børn. 
Jeg er specielt vild med bukserne fra H&M, som har den fineste farve og jeg stod faktisk også med dem i hænderne da jeg i tirsdags var ude og shoppe, men desværre var de ikke i min størrelse, så jagten må forsætte. Men også smykkerne fra Jane Kønig står højt på min ønskeliste, da jeg elsker enkeltheden ved dem. 
Men nu vil jeg gøre mig klar til at komme afsted, og jeg håber i får en dejlig weekend derude bag skærmen. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar