torsdag den 22. maj 2014

TORSDAG // snart ferie


Så er det i morgen jeg går på ferie, og jeg kan slet ikke vente. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har haft 16 dages sammenhængene ferie, så jeg glæder mig rigtigt meget. Vi skal kun være afsted i 7 dage, så har også en masse dage til at få slappet af her hjemme og lavet de ting man nu ikke har tid til i hverdagen. Hvilket jeg faktisk glæder mig til. 
I dag har jeg først skulle møde sent på arbejde, så formiddagen blev brugt på terrassen, for at nyde det gode vejr (nu hvor de igen har lovet regnvejr). Her kunne jeg ikke stå for da Vovse valgte at hoppe op i en af stolene, for at ligge sig til at sove i stedet for at ligge på jorden. Lidt fin har man vel lov at være. Jeg har også fået handlede det sidste ind  og hentede penge i banken. Så nu mangler jeg bare at finde min kuffert også sætte kursen mod Billund. 
God aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar