tirsdag den 30. juli 2013

Udendøres aften hygge



Da jeg kom hjem fra arbejde her til aftenen, var hr. kæreste igang med at sætte hegn op udenfor, så min lille hund kan gå rundt udenfor uden vi behøver at være over ham.. Så jeg tog min computer og et tæppe med ud, smed mig på græsset ved siden af, og her ligger jeg så endnu.. Og som i kan se på billedet nyder vovse også en lille lur udenfor..   
Jeg er faldet over alle de nye varer der er kommet på H&M's nye hjemme side. Kunne jo købe mig fattig derinde lige nu.. Jeg synes selv det er meget i perioder man finder noget i H&M, men lige nu kunne jeg da tænke mig det hele.. Men jeg må heller være sparsommelig lige nu, da jeg skal til Berlin om ca. 2 uger, så jeg må hellere nøjes med det alleremest nødvendige.. Men mere om min tur til Berlin i et andet indlæg..  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar