mandag den 29. juli 2013

Nu er tiden kommet..



.. Jeg har længe gået og overvejet at starte min egen blog, men har ikke følt jeg har haft overskuddet, da jeg synes "starten" har virket lidt skræmmende. Det med at komme igang og gøre op med sig selv, hvor man vil have fokus skal være og hvor meget af ens liv man enlig har lyst til at dele med omverden. 
Faktisk har jeg ikke gjort det hele op med mig selv endnu, men det kommer hen af vejen. Jeg starter ihvertfald stille og roligt op også må vi se hvor tingene føre hen af.. 

Lidt om mig. 

Jeg er en pige på 20 år, som lige er flyttet til Middelfart, hvor jeg bor med min kæreste og min lille hund. Jeg færdig gjorder jeg min STX sommeren 2012, og har indtil nu brugt tiden siden på at arbejde, og blive mentalt klar til at starte på studie igen og selvfølglige min store passion at shoppe.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar