tirsdag den 30. juli 2013

Ny Skjorte

Godmorgen kære læser.. 
Jeg sidder og nyder min morgenmad, inden en lang arbejdsdag starter.. 
Efter jeg er flyttet til Middelfart, er mit shoppe forbrug faldet, hvilket nok skyldes udvalget af butikker her i byen.. Som tilflytter fra en større by, er udvalget ikke særlig stort, så da jeg igår var i Fredericia for at besøge min far, fandt jeg også lige vejen forbi H&M, hvor jeg fandt denne skjorte.. Glæder mig rigtigt meget til at komme igang med at bruge den, må dog lige vente til en fridag, da jeg ikke kan have mit eget tøj på, på arbejde, da vi har bluse og forklæde vi skal have på.. 
Hr. kærestes første kommentarer til skjorten var om det var juletræer der var på, men efter at have set den på, hjalp det lidt med meningen omkring skjorten..

Men nu må jeg heller komme videre, kan i have en dejlig dag...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar