onsdag den 31. juli 2013

Good day

Jeg kom her til aften hjem til hr. kæreste som var fuld gang i køkkenet med at lave aftensmad, men da jeg kiggede nærmere på hvad han var i gang med at lave, så jeg det var gået fuldstændig galt, og at manden ikke havde købt de rigtigt ting til at komme i kartoffelmosen, som vi skulle have.. Jeg kunne ikke lade værd med at grine, for alt var åbenbart gået galt for ham, selvom han skulle lave noget så simpelt som kartoffelmos med fyld. Men vi fik dog til sidst aftensmad, men var dog ingen større oplevelse, så valgt at jeg ikke ville forevige det, for hans skyld.. Men det er nu dejligt, når han nu svinger gryderne, og laver mad til en når man kommer hjem efter en lang dag på arbejde, det skal han have.. 
Bagefter besluttede vi os for at vi ville kører ud og spille lidt bold med min hund.. Så har satte vi også på det lille stykke græs, ved siden af hr. kæreste arbejde og nød lidt koldt og drikke, mens vovsen løb rundt og hyggede sig. Det er nu en aften som denne, der er værd at nyde. At sidde og se ens dejlige lille vovse løbe rundt og nyde livet, mens man sidder i armene på ens kæreste og nyder de sidste solståler, inden solen går ned, kan næsten ikke blive mere hyggeligt, så en ellers kedelig onsdag aften.. 

      

En meget træt hund, som ikke vil aflevere sin bold igen.. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar